| ANUNȚURI 2020 – 2021 | HOME |

Dosarele pentru BURSE SOCIALE
Dosarele pentru BURSE SOCIALE se depun la secretariatul FABBV (email: secretariat@fin.ase.ro) în perioada 6-10 septembrie și 13-16 septembrie 2021. Componenţa dosarului şi condiţiile ce trebuie îndeplinite pentru obţinerea bursei sociale le regăsiţi în Hotărârea nr. 146/04 sept 2020, disponibilă aici…
– Cererea poate fi descarcată de aici…
Selecție prevederi metodologice depunere dosar pentru bursele sociale disponibilă aici…

Examenul de LICENŢĂ 2021 – SEPTEMBRIE 2021
Graficul organizării și desfășurării examenului de LICENȚĂ – sesiunea septembrie 2021
The schedule of the bachelor exam organization Undergraduate program: Finance and Banking (in English) – Session september 2021
ATENTIE! FIȘA DE LICHIDARE (ANEXA 4) trebuie să fie completată doar cu informațiile aferente absolventului. Pentru semnarea acesteia se va ocupa secretariatul facultații.

Examenul de DISERTATIE 2021 – SEPTEMBRIE 2021
Graficul organizării și desfășurării examenului de DISERTAȚIE – sesiune SEPTEMBRIE 2021
The schedule of the master exam organization Master of Applied Finance (MAF) -session SEPTEMBER 2021

PERIOADA DE DEPUNERE A CERERILOR PENTRU MOBILITĂȚI DEFINITIVE (TRANSFERURI) ȘI RELUAREA STUDIILOR DUPA INTRERUPERE A FOST PRELUNGITĂ PÂNĂ PE 10 SEPTEMBRIE 2021 CONFORM HOTĂRÂRII 342/29.07.2021
Cerere transfer in cadrul FABBV
Cerere transfer intre facultati ASE
Cerere transfer intre universitati

PERIOADA DE REÎNMATRICULARE ȘI INSCRIERE ÎN AN SUPLIMENTAR A FOST PRELUNGITĂ PÂNĂ PE 10 SEPTEMBRIE 2021 CONFORM HOTĂRÂRII 342/29.07.2021
Cerere transfer in cadrul FABBV
Depunerea cererilor pentru mobilități definitive, reînmatriculare, înscrierea în anul suplimentar 
Submitting applications for the re-enrolment and for the extra-year

Examenul de LICENŢĂ 2021
Graficul organizării și desfășurării examenului de LICENȚĂ- sesiunea iulie 2021 –
The schedule of the bachelor exam organization Undergraduate program: Finance and Banking (in English) – session july 2021 –
ATENTIE! FIȘA DE LICHIDARE (ANEXA 4) trebuie să fie completată doar cu informațiile aferente absolventului. Pentru semnarea acesteia se va ocupa secretariatul facultații.

COMISIILE de evaluare pentru examenul de finalizare a studiilor universitare de LICENŢĂ – Sesiunea iulie 2021
Finanţe şi bănci (în limba română) IF-ID
Finanţe şi bănci (în limba engleză)

Acces la referinţele bibliografice aferente tematicii pentru examenul de licenţă
– Lista publicaţiilor este disponibilă aici…
– Accesul la conţinutul digital, format read-only,  se asigură pe platforma bibliotecii, cu autentificare.
Ghid autentificare pe platforma bibliotecii
Accesare catalog online şi platforma online a bibliotecii

Tematici de licență
Tematica programe de licență: Finanțe și bănci învățământ cu frecvență și la distanță, Finanțe și bănci (la Buzău)
Tematica pentru programul Finanțe și bănci (în limba engleză)

Programarea consultațiilor semestrul 2
Departamentul Finanțe
Departamentul Monedă și Bănci

Procedura de alegere a lucrărilor de finalizare
Ghid de bune practici privind elaborarea lucrărilor de finalizare a studiilor de licență și masterat

Examenul de DISERTAŢIE 2021
Graficul organizării și desfășurării examenului de DISERTAȚIE – sesiune iulie 2021 –
The schedule of the master exam organization Master of Applied Finance (MAF) – session july 2021 –
ATENTIE! FIȘA DE LICHIDARE (ANEXA 4) trebuie să fie completată doar cu informațiile aferente absolventului. Pentru semnarea acesteia se va ocupa secretariatul facultații.

COMISIILE de evaluare pentru examenul de finalizare a studiilor universitare de MASTERAT – Sesiunea iulie 2021 – Detalii…

Programarea consultațiilor semestrul 2
Departamentul Finanțe
Departamentul Monedă și Bănci

Procedura de alegere a lucrărilor de finalizare
Ghid de bune practici privind elaborarea lucrărilor de finalizare a studiilor de licență și masterat

TABERE STUDENŢEŞTI 2021
Studenții ASE București care doresc ocuparea unui loc gratuit în cadrul Programului Național „Tabere Studențești” 2021 trebuie să completeze cererea-tip și să o depună la secretariatul facultății sau să o transmită la cereretabere@gmail.com, în perioada 6 – 11 iulie 2021 (până la ora 16:00).
Detalii despre graficul stabilirii şi atribuirii taberelor studenţesti…
Anunţ
Cerere şi declaraţie de consimţământ
Adresa tabere ASE
Repartizare locuri pe facultăți
Întâlnirea cu membrii comisiei de selecție a beneficiarilor de tabere în programul „Tabere studențești 2021” organizată în vederea distribuirii locurilor de tabără per serii și locații se va desfășura în format online (cf. art. 25 din metodologie), în ziua de Vineri, 30 iulie 2019, ora 9.00, folosind următorul link de Zoom:
Topic: Tabere studentesti 2021 FABBV
Time: Jul 30, 2021 09:00 AM Bucharest

Join Zoom Meeting
https://ase.zoom.us/j/82686292559?pwd=VDVBYVZ1WkxjQ3A1eHZTd1czOW54Zz09
Meeting ID: 826 8629 2559
Passcode: 081281

REÎNMATRICULARE/ INSCRIERE ÎN AN SUPLIMENTAR
În perioada 19-23 iulie 2021 se depun cererile pentru mobilități definitive, reînmatriculare, înscrierea în anul suplimentar
Between july 19-23, 2021 – submitting applications for the re-enrolment and for the extra-year

PERIOADA DE DEPUNERE A CERERILOR PENTRU MOBILITĂȚI DEFINITIVE (TRANSFERURI) ȘI RELUAREA STUDIILOR DUPA INTRERUPERE ESTE 19-23 IULIE

Competiția de proiecte instituționale de cercetare în folosul societății
Tema propusă pentru competiție: „Crizele din ultimul deceniu (ex. Pandemia coronavirus) și efectele lor asupra modelului şi eficienței mixului de politici publice, monetare și fiscale„.
Detalii importante găsiţi aici…

INFORMAȚII PRIVIND DESFĂȘURAREA ȘI FINALIZAREA STAGIULUI DE PRACTICĂ PENTRU ANUL UNIVERSITAR 2020-2021
Informații importante pentru studenții anilor 2 și 3 licență, respectiv anului 2 masterat care nu vor reuși să deruleze și să finalizeze stagiul de practică până la data ultimei evaluări aferente semestrului 2, an universitar 2020-2021. Detalii…
Cerere pentru prelungirea desfășurării stagiului de practică până la data de 26 august 2021
Information regarding the internship development and evaluation for the academic year of 2020-2021

Ridicarea diplomei de bacalaureat
Studenții anului 3 ai programelor de licență, forma de învățământ cu frecvență, pot ridica originalul diplomei de bacalaureat (de la secretariatul FABBV – str. Mihail Moxa, nr.7) conform programului de aici…

Întâlnire cu echipa de conducere FABBV
Ne pregătim de finalizarea studiilor la nivelul CICLULUI de LICENȚĂ – Întâlnire cu echipa de conducere FABBV – Detalii…
20 mai 2021, ora 17:30
https://ase.zoom.us/j/81172887696?pwd=dENBaU1PcmlldGFReTIwb2psK2J5UT09
Meeting ID: 811 7288 7696
Passcode: 708721xx

Evaluare CD, semestrul 2
Evaluarea cadrelor didactice pentru semestrul 2, anul universitar 2020-2021 se desfăşoară în perioada 10-23 mai 2021, pentru toate disciplinele indiferent de forma de evaluare (conform cu „Metodologia de evaluare a cadrelor didactice de către studenţi”, aprobată în 24.03.2021).
La evaluare participă studenţii din anul I, II şi III LICENŢĂ IF, ID şi IFR precum şi studenţii din anul I şi II MASTERAT.
Codurile pentru evaluare sunt afişate în pagina personală a studentului, în secţiunea „Evaluare Cadre Didactice”. Acestea sunt generate aleatoriu prin intermediul mijloacelor automatizate de trimitere a mesajelor electronice şi asigură deplina anonimitate a respondentului.
Aplicaţia poate fi accesată aici…

Taxa de școlarizare
Plata taxei de școlarizare aferentă semestrului al doilea precum şi plata taxelor aferente disciplinelor nepromovate sau neechivalate pentru studenţii reînmatriculaţi, care au reluat studiile sau care au fost înscrişi în an suplimentar, a fost prelungită până pe 14 mai 2021.
Informații privind modalitățile de achitare a taxei semestriale de școlarizare găsiți aici… 
Taxele de școlarizare pot fi achitate și prin intermediul platformei online a ASE https://plationline.ase.ro/

Recuperare a diferenţei de puncte de credit
Modalitatea de recuperare a diferenţei de puncte de credit pentru disciplina „Asigurări şi reasigurări”.Detalii…

P&G Open Day
We are glad to invite you to P&G Open Day on April 8th 2021.
P&G is ready to open its doors for a full-day event starting 10 AM, for you to experience what it’s like to work for an FMCG company – starting with Leadership Team speakers ready to share learnings from their own personal experiences, then moving into a business analytical thinking workshop and ending with a training on communication skills.
In the afternoon, we are inviting you to join us for an open Q&A with P&G employees.  Will also take you through our current open positions and the next steps in case you want to join us.
Please access link below to register, for us to be able to share more details about the event. https://www.pgcareers.com/Romania-Open-Day-2021

Academic Fin Hub
Autoritatea de Supraveghere Financiară va organiza, în perioada 22 – 26 martie 2021, o serie de activități de educație financiară în cadrul Global Money Week 2021, o inițiativă globală dedicată educației financiare pentru tineri, desfășurată sub egida OECD în peste 175 de țări.
Taxele de școlarizare. Detalii…

Taxa de școlarizare
Plata taxei de școlarizare aferentă semestrului al doilea a fost prelungita pana pe 12 aprilie 2021. Informații privind modalitățile de achitare a taxei semestriale de școlarizare găsiți aici… 
Taxele de școlarizare pot fi achitate și prin intermediul platformei online a ASE: https://plationline.ase.ro/

Acces la referinţele bibliografice aferente tematicii pentru examenul de licenţă
Lista publicaţiilor este disponibilă aici…
Accesul la conţinutul digital, format read-only,  se asigură pe platforma bibliotecii, cu autentificare.
– Ghid autentificare pe platforma bibliotecii
– Accesare catalog online şi platforma online a bibliotecii

Educaţie financiară – Student Club
Eşti student şi eşti pasionat de bursă, asigurări sau pensii private?
Înscrie-te în Student Club, cel mai recent program de educaţie financiară lansat de Autoritatea de Supraveghere Financiară. Detalii…
Cursurile sunt gratuite, vor avea loc online (pe Zoom) şi vor fi susţinute de lectori din cadrul A.S.F.
În prima fază sunt disponibile 100 de locuri, iar primul curs va avea loc pe 26 martie 2021. Înscrierile se fac la edu@asfromania.ro în perioada 1-10 martie.
Formularul de înscriere, precum şi mai multe informaţii sunt disponibile aici…

Taxa de școlarizare
Taxa de școlarizare aferentă semestrului al doilea se achita pana pe 12 martie 2021. Informații privind modalitățile de achitare a taxei semestriale de școlarizare găsiți aici… 
Taxele de școlarizare pot fi achitate și prin intermediul platformei online a ASE: https://plationline.ase.ro/

Mobilități definitive (transferuri)
Potrivit calendarului studentului, în perioada 16-17 februarie 2021 se depun cererile pentru transferuri/mobilități definitive de către studenții înmatriculați în anul I și II licență, I masterat. Cererile se transmit prin intermediul adresei de email: secretariat@fin.ase.ro
Numărul de locuri disponibile pentru mobilități definitive, la nivelul programelor de studii organizate de FABBV este publicat aici…

Dosarele pentru BURSE SOCIALE
Dosarele pentru BURSE SOCIALE se depun la secretariatul FABBV (email: secretariat@fin.ase.ro), astfel:
– în perioada 15-19 FEBRUARIE 2021 (vineri până la ora 13:00) – studenţii anului I, PROGRAME DE LICENŢĂ (învăţământ cu frecvență)
– în perioada 15-19 FEBRUARIE 2021 şi 22-26 FEBRUARIE 2021 (vineri până la ora 13:00) – studenţii anilor II şi III PROGRAME DE LICENŢĂ (învăţământ cu frecvență) şi studenţii anilor I şi II programe de masterat.
Componenţa dosarului şi condiţiile ce trebuie îndeplinite pentru obţinerea bursei sociale le regăsiţi în Hotărârea nr. 146/04.09.2020 cu privire la aprobarea Metodologiei privind acordarea burselor şi a altor forme de sprijin social pentru studenții de la învățământul cu frecvență, în anul universitar 2020 – 2021 (disponibilă aici…)
Descarcă CEREREA…

Plata taxelor de școlarizare
Taxele de școlarizare pot fi achitate și prin intermediul platformei online a ASE
https://plationline.ase.ro/

European Central Bank Traineeships
The European Central Bank has launched traineeship campaigns:
– Traineeship for a perception scientist in the Directorate Banknotes
The closing date: 09.02.2021
 Traineeships in the Directorate General Market Infrastructure and Payments – Project / Operations Management and Business Support
The closing date: 10.02.2021

Mobilitati Erasmus+ 2021-2022
Pentru ca ne apropiem de perioada de depunere a dosarelor pentru mobilitatile ERASMUS+ 2021 – 2022, vom organiza o ultima sesiune de informare a studentilor in data de 21 ianuarie, la ora 13:30.
DATELE DE LOGARE la sesiunea de informare din 21 ianuarie 2021, sunt aceleasi ca si in decembrie:
– Topic: ERASMUS+’s Zoom Meeting
– Time: Jan  21, 2021 13:30 AM Bucharest
Join Zoom Meeting
xhttps://ase.zoom.us/j/6884523543?pwd=WVlkaWs5QVJCVUhnVll4SElxY01Tdz09
Meeting ID: 688 452 3543
Passcode: mi22aH

PROIECT POCU „Dezvoltarea și consolidarea competențelor studenților prin stagii de practică în contabilitate și finanțe”
Anunț de selecție a entităților economice în cadrul cărora se va efectua stagiul de practică – PROIECT POCU „Dezvoltarea și consolidarea competențelor studenților prin stagii de practică în contabilitate și finanțe”, cod SMIS 131881. Detalii...

Biblioteca ASE – publicaţii în format digital
Cursurile, cărțile, lucrările aplicative, alte publicații recomandate sau solicitate de către cadrele didactice pentru asigurarea bibliografiei corespunzătoare disciplinelor din planul de invatamant sunt disponibile pentru consultare în format electronic în Biblioteca online. Detalii…

Evaluarea cadrelor didactice de către studenţi
Conform calendarului studentului evaluarea cadrelor didactice pentru semestrul 1, anul universitar 2020-2021 se desfășoară în două perioade. Astfel:
– în perioada 14-20 decembrie 2020 are loc evaluarea CD care predau discipline finalizate prin probă de verificare;
– în perioada 11-23 ianuarie 2021 are loc evaluare CD care predau discipline finalizate prin examen.
Adresa aplicaţiei de evaluare o găsiţi aici…

Oferta angajare
BT Capital Partners – Căutăm un analist (student la Master de profil sau proaspat absolvent, de preferat) care să lucreze cu noi începând din ianuarie. Detalii…

Mobilitati Erasmus+ 2021-2022
 Dacă vrei să candidezi pentru o mobilitate Erasmus+ şi vrei să afli mai multe detalii, Biroul ERASMUS va avea în perioada următoare 6 sesiuni de informare și discuții deschise pe platforma Zoom, după cum urmează:
– Decembrie: 7.12.2020, ora 10:00; 10.12.2020, ora 14:00; 15.12.2020, ora 13:30
– Ianuarie: 13.01.2021, ora 10:00; 18.01.2021, ora 14:00; 21.01.2021, ora 13:30
Informaţii legate de mobilitate găseşti şi în prezentarea de aici…

Decizia 698 din 18.11.2020
 privind prelungirea perioadei de plată a taxei de școlarizare pentru semestrul I până la 11.12.2020Detalii…

DRAGI ABSOLVENȚI
pentru a putea transmite documentele voastre în vederea elaborării diplomei de finalizare și a suplimentului la diplomă, către Biroul Acte de Studii, vă rugăm să completați formularul de aici… , atașând următoarele două documente:
FIȘA DE LICHIDARE completată și semnată (cu informațiile aferente primei părți, pentru partea a doua împuternicind Biroul de Relații cu Publicul pentru soluționare)
COPIA CĂRȚII DE IDENTITATE (valabilă).
Documentele ce trebuie încarcate pot avea extensia DOC/PDF/JPG
Pentru primul document aveți atașat documentul transmis de Biroul de Relații cu Publicul.
Termenul limită de completare a informațiilor și atașarea documentelor în formular este 27.11.2020

European Central Bank Traineeships
The European Central Bank has launched traineeship campaigns:
– Traineeship in the Directorate General Monetary Policy
The closing date for this vacancy is 10.12.2020

Situația cererilor de licență și disertație depuse după data de 30 octombrie 2020 va fi afișată pe 16 noiembrie 2020.

Competiţie de proiecte studenţeşti
Tema competiției este ”Digitalizarea: oportunități și provocări financiare”
În acest proiect se pot înscrie studenți FABBV de la programele de studii universitare de licență şi/sau masterat.
Depunerea propunerilor de proiecte are loc în perioada: 9 noiembrie – 4 decembrie 2020 pe adresa de e-mail: emilia.campeanu@fin.ase.ro
Detalii…

Cereri de licență aprobate, 2021
Temele pot fi modificate până la finele lunii noiembrie 2020

CFA Program: the global gateway to finance careers
Sesiunea se desfăşoară joi, 5 noiembrie 2020, ora 16:00. Studenții pot folosi linkul de aici… pentru a se înregistra.
Detalii…

Gradaţii de merit
Raportul comisiei de concurs pentru acordarea gradaţiilor de merit – Detalii…
Anunţ privind acordarea gradaţiilor de merit – Detalii…
Gradaţii de merit scoase la concurs – Detalii…
Calendarul concursului pentru acordarea gradaţiilor de merit – Detalii…
Hotărârea nr. 507 cu privire la aprobarea numarului de gradaţii de merit şi repartizarea acestora pe facultăţi – Detalii…
Hotărârea nr. 522 privind modificarea metodologiei privind acordarea gradaţiei de merit – Detalii…

Convenţie cadru privind efectuarea stagiului de practică în cadrul programelor de studii universitare de licenţă sau masterat
Detalii…

Prelungire perioada de depunere a dosarelor pentru Bursa Sociala: 06-09.10.2020 (ora 12:00) 
Detalii…

Procedura de plata a taxelor aplicate in Academia de Studii Economice
Detalii…

Orar pentru programele de licenţă (învăţământ cu frecvenţă şi învăţământ la distanţă) şi pentru programele de masterat (în limba română şi în limba engleză). Accesaţi orarul…

Deschiderea festiva a anului universitar Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori, are loc luni, 88,septembrie 2020, orele 12.00 – 13.00
LIVE: https://youtu.be/xEXUYhA9SHk
Festivitatea transmisa LIVE va putea fi accesata prin contul personal de student (IDM). Studentii din anul I sunt invitati sa-si verifice adresa de email, declarata de fiecare in cadrul concursului de admitere, unde vor primi precizari cu privire la activarea si conectarea la contul personal de student (IDM).