| ANUNȚURI 2024 – 2025 | HOME |

Mobilități definitive (transferuri), reînmatriculare, înscrierea în anul suplimentar, reluarea studiilor
– În perioada 21-25 iulie 2025 se depun cererile pentru mobilități definitive (transferuri), reînmatriculare, înscrierea în anul suplimentar, reluarea studiilor. Detalii aici…
– Between July 21-25, 2025 can be submitted the applications for the re-enrolment, the resumption of studies and for the 3rd extra-year. Details here…
Cerere reluare studii Licență
Cerere reluare studii Masterat
Cerere de transfer în cadrul FABBV
Cerere de transfer între facultăţile ASE
Cerere de transfer între UNIVERSITĂŢI

SESIUNE DE REPROGRAMARE (studenţii anului 1, 2 și 3) / RE-TAKE EXAM SESSION (1st, 2nd and 3rd year students)
– Programul de licenţă cu predare în limba română
– Bachelor program in English
– Programul de licenţă ID Bucureşti
– Programul de licenţă ID Buzău

SESIUNE DE REPROGRAMARE / RE-TAKE EXAM SESSION
– Programe de masterat / Master programs

PRIMA SESIUNE DE REPROGRAMARE (doar pentru studenţii anului 3) / FIRST RE-TAKE EXAM SESSION (only for 3rd year students)
 anul 3, Programul de licenţă cu predare în limba română
– 3rd year, Bachelor program in English
– anul 3, Programul de licenţă ID Bucureşti
– anul 3, Programul de licenţă ID Buzău

Proiect practică
– La nivelul FABBV începe implementarea proiectului „Stagii de practică, coaching și întreprindere simulată pentru debutul în carieră al viitorilor specialiști în contabilitate și finanțe, într-o economie sustenabilă”. Principalul obiectiv constă în creșterea numărului de absolvenți care beneficiază de stagii de practică, de servicii de coaching vocațional și profesional și de asistență în dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale. Se urmărește dezvoltarea și perfecționarea competențelor profesionale și transversale necesare în alegerea unei cariere de succes a absolvenților din domeniile contabilitate și finanțe, în contextul economiei sustenabile. Detalii aici…

Deschidere an universitar 2024-2025
Un nou an universitar este pe cale să înceapă! Vă așteptăm la festivitatea de deschidere care va avea loc pe data de 30 septembrie, începând cu ora 14:00, în Amfiteatrul 2 din Clădirea Angelescu.
– Va fi o ocazie de a ne revedea și de a întâmpina noua generație de studenți care se alătură comunității FABBV! Haideți să marcăm împreună începutul unui nou capitol, plin de provocări și oportunități.

Dosar BURSE SOCIALE – semestrul I, an universitar 2024-2025
Dosarele pentru bursă socială se depun online în perioada 16-28 septembrie şi 21-25 octombrie 2024, prin completarea formularului disponibil aici…
– Componenţa dosarului şi condiţiile ce trebuie îndeplinite pentru obţinerea bursei sociale le regăsiţi în art. 6 din hotărârea nr. 216/13.12.2023 cu privire la aprobarea modificării Metodologiei privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin social pentru studenții de la învățământul cu frecvență, în anul universitar 2023 – 2024, disponibilă aici…
– Formulare necesare pentru depunerea dosarelor de bursa socială:
1. CERERE pentru acordarea bursei de ajutor social
2. DECLARAȚIE pe propria răspundere privind veniturile nete încasate de membrii familiei studentei/ului, în ultimele 12 luni
3. ACORD privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei
Regășiți aici o selecție a prevederilor din hotărârea nr. 216/13.12.2023 cu privire la aprobarea modificării Metodologiei privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin social pentru studenții de la învățământul cu frecvență, în anul universitar 2023 – 2024, privind dosarului pentru bursă socială.